top of page

YASAL KOŞULLAR

Genel

Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız. Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.

Teslimat ve İade

Teslimat

Siparişleriniz İstanbul içi 1-3 iş gününde, İstanbul dışı 1-5 iş gününde adresinize teslim edilmektedir. Hafta içi saat 12:00’a kadar oluşturacağınız siparişleriniz aynı gün, daha sonra oluşturacağınız siparişleriniz ise ertesi gün özenle hazırlanarak Tazeyim soğuk sıkım meyve suyu ile VeganMilk bitkisel süt setlere özel dayanıklı strafor kutular içerisinde kargoya teslim edilmektedir. Kargolarınız Aras Kargo güvencesi ile sizlere ulaştırılmaktadır.

Siparişiniz kargoya teslim edildiği anda tarafınıza SMS yoluyla gönderilecek kargo takip numarasıyla gönderinizin durumunu izleyebilirsiniz.

Türkiye'nin her yerine kargo gönderim ücreti 45.-TL'dir. 

450.-TL ve üzeri alışverişlerde kargo ücretsizdir.

İade

Eğer ürünü www.inoment.com.tr'den aldıysanız;

Herhangi bir nedenle siparişinizden memnun kalmazsanız, satın aldığınız ürün ya da ürünlerinizi, orijinal ambalajında, kullanılmamış ve etiketleri çıkartılmamış olması koşuluyla teslim aldığınız tarihten itibaren 7 gün içinde değişim ve iade işlemi için geri gönderebilirsiniz.

İade ve değişim süreçlerinde kargo bedeli, kullanıcı tarafından ödenmektedir.

Ürünle birlikte satış faturası da (tüm nüshalarıyla) teslim edilmelidir. Fatura şirket adına kesilmişse mutlaka iade faturası düzenlenmelidir. Fatura gönderilmezse KDV ve diğer yasal yükümlülükler iade edilemez.

Satın almış olduğunuz üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve benzer durumların tespit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürün iade alınmayacak ve bedeli iade edilmeyecektir.

Ödeme iadeleriniz ;

İade ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğu kalite kontrol ekibimizin titiz incelemesinin ardından kontrol edildiği halde,  geri ödemeler İnoment Wellness'ın kargoyu teslim alma tarihinden itibaren Kart ile web sitesi üzerinden yapıldıysa ortalama 5-7 iş günü içerisinde, Web sitesi üzerinden taksitli alışveriş yapıldıysa bankanın iade koşullarına göre tek seferde ya da taksitli şekilde ödeme gerçekleşir. İade referans kodunuz ile bankanızın müşteri hizmetlerini arayarak ödeme bilgileri hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

Gizlilik Politikası

Madde 1. Amaç ve Kapsam

Bu Kişisel Verilerin Korunması ve Veri Gizliliği Politikası’nın (“Gizlilik Politikası”) amacı, İnoment Wellness İçecek ve Gıda San. Tic. A.Ş.'nin (“Şirket”) üçüncü kişilere (çalışan, çalışan adayı, müşteri, tedarikçi, iş ortağı vb.) ait kişisel verilerin işlenmesi ile ilgili hususların saptanması, hak ve yükümlülüklerin belirlenmesi, Şirket çalışanlarında bu konuda farkındalık yaratılması, Anayasa’nın 20.maddesi ve 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (‘’KVKK’) dahil ilgili mevzuata uyum sağlayarak ihtiyaç duyulabilecek önlemlerin alınmasıdır. Bu Gizlilik Politikası, kimliği belirli veya

belirlenebilir bir gerçek kişiyle ilişkilendirilebilecek nitelikteki her türlü bilgi ve belgeyi kapsar. KVKK’nun ilgili hükümleri gereği tüzel kişilere ait veriler koruma altına alınmamıştır ve bu Gizlilik Politikası’nın kapsamı dışındadır

Madde 2. Tanımlar

Kişisel Veri: Kimliği belirli veya belirlenebilir gerçek kişiye ilişkin her türlü bilgidir.

Özel Nitelikli Kişisel Veri: Kişilerin ırkı, etnik kökeni, siyasi düşüncesi, felsefi inancı, dini, mezhebi veya diğer inançları, kılık ve kıyafeti, dernek, vakıf ya da sendika üyeliği, sağlığı, cinsel hayatı, ceza mahkûmiyeti ve güvenlik tedbirleriyle ilgili verileri ile biyometrik ve genetik veriler.

Açık Rıza:  Belirli bir konuya ilişkin, bilgilendirilmeye dayanan ve özgür iradeyle açıklanan rıza.

Anonim Hâle Getirme: Kişisel verilerin, başka verilerle eşleştirilerek kimliği belirli veya belirlenebilir bir gerçek kişiyle ilişkilendirilemeyecek hale getirilmesi.

Kişisel Verilerin İşlenmesi: Kişisel verilerin tamamen veya kısmen otomatik olan ya da herhangi bir veri kayıt sisteminin parçası olmak kaydıyla otomatik olmayan yollarla elde edilmesi, kaydedilmesi, depolanması, muhafaza edilmesi, değiştirilmesi, yeniden düzenlenmesi, açıklanması, aktarılması, devralınması, elde edilebilir hâle getirilmesi, sınıflandırılması ya da kullanılmasının engellenmesi gibi veriler üzerinde gerçekleştirilen her türlü işlem

Veri İlgilisi veya Sahibi: Kişisel Verileri Şirket tarafından işlenen, çalışanlar dahil, tüm (T.C. Vatandaşı veya yabancı) gerçek kişileri kapsamaktadır.

Veri Sorumlusu: Kişisel verilerin işleme amaçlarını ve araçlarını saptayan, veri kayıt sisteminin kurulmasından ve yönetilmesinden sorumlu olan gerçek veya tüzel kişiyi ifade etmektedir.

Veri İşleyen: Bir veri sorumlusu tarafından verilen yetkiye dayanarak ve onun adına veri işleyen herhangi bir kişidir.

Madde 3. Veri İşleme Amacı

Şirket olarak; çalışan adayları, çalışanlarımız, müşterilerimiz, tedarikçilerimiz veya üçüncü kişilerle ilgili olarak elde ettiğimiz bilgiler, yasal yükümlülüklerimiz kapsamında ve akdettiğimiz Sözleşmelerin

ifası, işletme faaliyetlerimizin yerine getirilmesi, sigorta, bankacılık ve diğer finansman hizmetlerinin temini vb. amaçlarla ve hizmet/ürün standartlarını

geliştirmek amacıyla KVKK’da öngörülen usul ve esaslara uygun işlenmektedir.

Madde 4. Kişisel Verileri İşlemeye Dair İlkeler

Kişisel veriler, Şirket tarafından meşru bir amaca yönelik olarak, dürüstlük kuralına ve hukuka uygun elde edilir, işlenir ve güvenli bir şekilde muhafaza edilir ve üçüncü kişilere aktarılır. Kişisel verinin işlenme amacı ortadan kalktığında ve ilgili yasal süreler dolduğunda, söz konusu kişisel veri uygun bir şekilde anonimleştirilir veya silinir/imha edilir.

Şirket tarafından bütün kişisel veri işleme süreci tam bir gizlilik içerisinde yürütülür. Bu bağlamda, kişisel verilere yetkisiz her türlü erişim; teknik, hukuki ve idari tedbirler kullanılarak Şirket tarafından engellenir. Şirket bu amaçla gerekirse periyodik denetimler uygular.

Kişisel bilgiler Şirket tarafından doğru ve eksiksiz tutulur ve ihtiyaç duyulduğunda güncellenir.

Şirket, kişisel verileri, veri sahibine bildirdiği veri toplama ve işleme amaçları ile sınırlı olarak ve yalnızca belirtilen bu amaç ile tutarlı olacak şekilde ve makul sınırlama yapılarak işler, başkaca amaçlarla işlemez, depolamaz veya üçüncü kişilere aktarmaz.

İşlenmelerini gerektiren amacın sona ermesi ve artık bu verilere ihtiyaç duyulmaması hâlinde söz konusu kişisel veriler silinir.

Şirket, kişisel verileri işlemeden önce veri sahibini tam ve gereği gibi bilgilendirir ve ihtiyaç duyulması halinde açık rızasını alır, bu rızayı dilediğinde geri çekme veya bilgi talep etme bulunma seçeneğini sunar. Açık rıza olmayan hallerde Şirket kişisel verileri sadece hukuka uygun işleme nedenlerinin bir veya birden fazlasının bulunması hâlinde işler.  KVKK’nın 5/2 hükmü gereğince; Kanunlarda açıkça öngörülmesi,

Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması,

Veri sorumlusu sıfatıyla Şirketin hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması,

Veri sahibinin kendisi tarafından alenileştirilmiş olması,

Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması,

İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla veri sorumlusu olan Şirketimizin meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması hallerinde, Şirketimizin açık rıza almaksızın kişisel verileri işleyebilme hakkı mevcuttur.


Madde 5. Kişisel Verilerin Aktarılması ve İstisnaları

Şirket tarafından 3. Kişilere kişisel veri aktarılması söz konusu olabilir ve bu veri aktarma KVKK ve bu Gizlilik Politikasına uygun olarak yapılır. Bu çerçevede;

Kişisel verilerin elektronik ve/veya fiziksel ortamlarda saklanarak, yetkisiz erişime maruz kalmamaları, manipülasyona uğramamaları, kaybolmamaları ve zarar görmemeleri amacıyla gereken teknik güvenlik alınmakta ve altyapı geliştirmeleri uygulanmaktadır.

Kişisel veriler, veri sahibine bildirilen amaçlar ve kapsam dışında kullanılmamak kaydı ile gerekli tüm bilgi güvenliği tedbirleri de alınarak işlenir ve yasal saklama süresince veya böyle bir süre öngörülmemişse işleme amacının gerekli kıldığı süre boyunca saklanır ve işlenir. Bu süre sona erdiğinde, veya söz konusu işleme amacının ortadan kalkmasıyla, kişisel verileriniz silinme, yok edilme ya da anonimleştirme yöntemleri ile Şirketimizin veri akışlarından/saklama ortamından çıkarılır.

Yasalar ve ilgili taraflar (Müşteriler, Tedarikçiler, Çalışanlar, iş ortakları vs.) karşısındaki yükümlülüklerimizi ifa etmek amacıyla, Kişisel Veriler; KVKK’da belirtilen veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü veya diğer hukuk sorumlulukların yerine getirebilmesi amacıyla, veri sahibinin açık rızasının veya hukuka uygunluk nedenlerinin bir veya birkaçının bulunması hâlinde ve aşağıda listelenenler ile sınırlı kalmamak üzere,

Düzenleyici ve denetleyici kurumlara, kişisel verilerini tabi olduğu kanunlarında açıkça talep etmeye yetkili olan kamu kurum veya kuruluşları,

Belirtilen amaçlar kapsamında iş ortaklıkları, GSM şirketleri, tedarikçi ve yüklenici şirketler, bankalar, kredi risk ve finans kuruluşları ve sair gerçek veya tüzel kişilere, sigorta firmaları, sağlık kuruluşları, yemek, araç kiralama, internet servis sağlayıcıları vb.

Vergi, hukuk/yasal takip, güvenlik vb. hususlarda hizmet sağlayan danışmanlar, denetim hizmeti sağlayanlar ve bunlarla sınırlı olmaksızın, yurt içinde ve yurt dışında, yukarıda belirtilen amaçlarla iş ortakları, hizmet alınan üçüncü kişi, yetkilendirilen kişi ve kuruluşlar ile paylaşabilecektir.

Öte yandan veri saklama amacıyla Bulut sistemi üzerinden hizmet almamız durumunda, Bulut sunucularının yurt dışında yer alması sebebiyle, kişisel verileriniz yurt dışına aktarılabilmektedir. Bu durumda verileriniz Bulut sisteminde gerekli şifrelemelerle güvenli bir şekilde saklanmakta ve verilerin içeriğine yetkisiz kimsenin erişimi bulunmamaktadır.

Üçüncü kişilere veri aktarımı ancak meşru ve hukuka uygun Kişisel Veri işleme amaçları doğrultusunda ve veri sahibinin açık rızası varsa veya KVKK’nun 5/2 maddesinde sayılan kişisel veri işleme şartlarından bir veya birkaçına dayalı ve sınırlı olarak yapılabilir.

Kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişiler, aktarılan kişisel verileri aktarım amacının dışında kendi kişisel veya ticari amaçları doğrultusunda kullanamaz ve işleyemez. Kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişiler, Şirket tarafından verilen talimatlara uymakla ve veri güvenliğinin sağlanması için gerekli teknik ve idari her türlü tedbiri almakla yükümlüdür.  Şirket, üçüncü kişilerin bu hususa uygun hareket ettiklerini belirlemek amacıyla gerekirse ilgili denetimler yapar.


Madde 6. Aydınlatma Yükümlüğü Şirketimiz, kişisel verileri elde ederken, ilgili kişilere;

Veri sorumlusu ve varsa temsilcisinin kimliği,

Kişisel verilerin işlenme amacı,

Kişisel verilerin aktarılacağı kişiler ve aktarım amaçları

Kişisel verilerin toplanma ve muhafaza yöntemi, hukuki nedeni ve

KVVK’nın 11. Maddesinde ele alınan veri sahibinin hakları hakkında bilgi verir.


Madde 7. KVKK’nın 11. Maddesi Uyarınca Veri Sahibinin Hakları

Veri sahibi olarak, KVKK’nın 11. Maddesi kapsamında Şirketimize başvurarak;

Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,

Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,

Kişisel verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,

Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri öğrenme,

Kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,

Kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,

İşlenen verilerinizin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,

Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme gibi haklara sahipsiniz.


Madde 8. Veri Güvenliğinin Sağlanması

Şirketimiz kişisel verilerin güvenliğinin sağlanması, herhangi bir yetkisiz erişimi ve hukuka aykırı işlemeyi engellemek için hem elektronik hem de fiziki ortamda gerekli teknik ve idari tedbirleri olanaklar kapsamında alır. Bu amaçla riskler göz önünde bulundurularak, güncel teknolojik gelişmeler paralelinde maskeleme, şifreleme, anonimleştirme gibi elektronik güvenlik tedbirleri ve fiziki erişimin sınırlanması, kilitleme gibi fiziki tedbirleri alır. Kişisel verilere, gerek fiziki ortamda gerekse elektronik ortamda kapsam ve amaca uygun olarak erişebilir.

Şirket, çalışanlarını, görevleri kapsamında elde ettikleri kişisel verileri mevzuat aykırı bir şekilde başkasına açıklayamayacağı ve işleme amacı dışında kullanamayacağı ve bu yükümlülüğün görevden ayrılmalarından sonra da devam edeceği hususlarında bilgilendirir.

Madde 9. Fiziki Güvenlik, Ziyaretçiler ve İnternet Erişimi

Şirketimiz gerekirse işyerinin fiziki güvenliğinin sağlanması amacıyla, kamera ile görüntü kaydı tutabilir. Ayrıca ziyaretçi giriş çıkışlarının takibine yönelik kişisel veri işleyebilir. 

Şirketimizi ziyaretleri sırasında ziyaretçilerimize internet erişimi sağlanabilmekte olup böyle bir durumda ‘log’ kayıtları tutulabilmektedir.  Söz konusu kamera, ‘log’ ve sair ziyaretçi kayıtlarının hukuka ve dürüstlük kuralına uygun işlenmesi yolu ile elde edilen kayıtlara yalnızca kısıtlı erişim izni olan kişiler erişebilir.

Bu Kişisel Verilerin Korunması ve Veri Gizliliği Politikası hakkındaki görüş ve sorularınızı,  info@inoment.com.tr  adresine göndereceğiniz e-postalar aracılığıyla iletebilirsiniz.

Mesafeli Satış Sözleşmesi

MADDE 1- TARAFLAR

1.1- SATICI:

Ünvanı: İnoment Wellness İçecek ve Gıda Sanayi Ticaret Anonim Şirketi
Adresi: Atatürk Mah, Sonbahar Sk, No:4A, Arnavutköy/İstanbul
E-mail: info@inoment.com.tr
1.2- ALICI: 

Adı/Soyadı/Ünvanı: 
Adresi:
Telefon:
E-mail:
Tc No:

MADDE 2- TANIMLAR

İşbuMesafeli Satış Sözleşmesi’’ndeyer alan;

Sözleşme: İşbuMesafeli Satış Sözleşmesi’ni,

Site: www.inoment.com.tr internet sitesini,

SATICI: 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında, işbu Sözleşme’nin 4. Maddesinde yer alan hizmeti ALICI’ya sağlayacak olan İnoment Wellness İçecek ve Gıda San. Tic. A.Ş.

ALICI: Site’de sunulan ve işbu Sözleşme’nin 4. Maddesinde tanımlanan hizmeti satın alan gerçek ya da tüzel kişiyi,

Ürün: İşbu Sözleşme’nin 4. Maddesinde tanımlanan ürünü/ürünleri.

Satış Fiyatı: İşbu Sözleşme’nin 4. Maddesinde belirtilen satış fiyatını,

Yönetmelik: Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’ni,

Ön Bilgilendirme Sözleşmesi: İşbu Sözleşme’nin kabulünden önce ALICI tarafından elektronik ortamda kabul edilen, ALICI’nın; Ürün, Satış Fiyatı, cayma hakkı ve diğer sözleşme şartlarından haberdar olduğunu gösteren sözleşmeyi,

Üyelik Sözleşmesi: Site’de yer alan Üyelik Sözleşmesi’ni ifade eder.

MADDE 3- SÖZLEŞME KONUSU

Tarih :
Kargo Tutarı : 

Ürünlerin cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli rengi satış bedeli yukarıda belirtildiği gibidir.
Ödeme şekli: 
Teslimat adresi: 
İşbu Sözleşme’nin konusu, ALICI’nın Site üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiği, Sözleşme’nin 4. Maddesinde tanımlanan ürünün yine 4. Maddesinde belirtilen satış fiyatı karşılığında sunulması ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.

MADDE 4- ÜRÜN BİLGİSİ VE SATIŞ FİYATI
İşbu Mesafeli Satış Sözleşme konusu ürüne ait bilgiler aşağıdaki gibidir:

Alınan Ürün /Ürünler:

Adı , kodu : ; … adet

Toplam Satış Bedeli : …. –

TL Ödeme Şekli :

Kredi Kartı/Banka Havalesi (EFT)

Teslim Edilecek Kişi :

Telefon numarası :

Teslim Edilecek Adres :

Fatura Edilecek Kişi/Kurum :

Fatura Adresi :

Vergi Dairesi :

Vergi Sicil Numarası :

Kargo Ücreti : … -TL

MADDE 5- GENEL HÜKÜMLER

5.1. Taraflar, işbu Sözleşme şartlarının yanı sıra, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun, 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun, Elektronik Ticarette Hizmet Sağlayıcı ve Aracı Hizmet Sağlayıcılar Hakkında Yönetmelik ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümlerini kabul ettiklerini ve bu hükümlere uygun hareket edeceklerini kabul, beyan ve taahhüt ederler.

5.2. ALICI; İşbu Sözleşme’nin 4. maddesinde ayrıntılı olarak belirtilen sözleşme konusu Ürün’ün temel nitelikleri, tüm vergiler dahil Satış Fiyatı, kargo ücreti, ödeme şekli ve teslimatı ile SATICI’nın isim, ünvan, açık adresi ve iletişim bilgilerini, işbu Sözleşme akdedilmeden önce Ürün ile ilgili tüm ön bilgiler ile birlikte "cayma hakkı” konusunda bilgi sahibi olduğunu ve şartları kabul ettiğini, elektronik ortamda bu bilgileri onayladıktan sonra Ürün için ödeme gerçekleştirdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

ALICI, Üyelik Sözleşmesi’ni ve Ön Bilgilendirme Sözleşmesi’ni okuduğunu ve elektronik ortamda teyit ettiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.3. ALICI’nın işbu Sözleşme kapsamında elektronik ortamda verdiği bütün teyitler/kabuller, gerekli olduğu takdirde, "yazılı onay” hükmünde sayılacaktır.

5.4. 18 (on sekiz) yaşından küçük kişiler www.inoment.com.tr’den alışveriş yapamaz. Satıcı, alıcının sözleşmede belirttiği yaşının doğru olduğunu esas alacaktır. Ancak alıcının yaşını yanlış yazmasından dolayı satıcıya hiçbir şekilde sorumluluk yüklenemeyecektir.

5.5. Ürün’ün ayrıntılı özellikleri ve tüm vergiler dâhil satış bedeli (Satış Fiyatı) işbu Sözleşme’nin 4. Maddesinde ve Site üzerindeki hizmet tanıtım sayfalarında belirtildiği gibidir.

SATICI teknik nedenlerden kaynaklanan fiyat güncelleme hatalarından sorumlu değildir, böyle bir hata anında yapılan satışlar hüküm ifade etmez.

5.6. SATICI, Ürün’ün eksiksiz ve siparişte belirtilen niteliklere uygun olarak sunulmasından sorumludur.

5.7. SATICI, işbu Sözleşme konusu Ürün’ün sağlam, eksiksiz, ayıpsız, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve yasal otuz (30) günlük süreyi aşmamak koşulu ile Ön Bilgilendirme Sözleşmesi’nde ve işbu Sözleşme’nin 4. maddesinde belirtilen süre içinde ALICI’ya veya ALICI’nın gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilmesinden sorumludur. Sözleşme konusu ürün, ALICI’dan başka kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu tutulamaz.

5.8. Kargo firmasının, Ürün’ün teslimi aşamasında karşılaşacağı herhangi bir sorun nedeniyle, siparişi verilen Ürün’ün teslim edilememesinden dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.

5.9.Sözleşme konusu Ürün’ün teslimatı için, bedelin, Site’de sunulan ve ALICI’nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. ALICI, Site’de sunulan ödeme şekillerinden dilediğini seçmekte serbesttir. Herhangi bir nedenle Ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI, Ürün’ün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

5.10. SATICI’nın Ürün’ü teslim etmesi imkansız hale gelir ya da Site herhangi bir sebeple kapalı kalır ise SATICI bu durumu Teslim süresi içerisinde ALICI’ya bildirmekle ve Ürün Bedeli’ni bildirim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde ALICI’ya iade etmekle yükümlüdür. Mücbir durumlarda söz konusu süre 30 (otuz) gündür.

5.11. ALICI, kredi kartı veya mobil ödeme ile Ürün satın alınması aşamasında kendisi tarafından verilen GSM numarası bilgilerinin, otomatik yenileme yapılması amacıyla SATICI’ya ait veri tabanına kaydedilmesine onay verdiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

5.12. Satın alınan her Ürün bedeli karşılığında SATICI tarafından fatura kesilmekte olup; Alınan Ürün’ün cinsi, türü, miktarı, marka/modeli, satış bedeli, ödeme şekli, teslim alacak kişi, teslimat adresi, fatura bilgileri, kargo ücreti işbu Sözleşme’nin 4. maddesinde belirtildiği şekildedir. Fatura, Sözleşmeyi yapan kişi adına kesilmek zorunda olup, ALICI tarafından belirtilen açık adrese gönderilecektir.

5.13. ALICI, Ürün’ü satın almasını takip eden 7 (yedi) gün içinde, Sözleşme’de belirtilen Ürün’ün eksiksiz/ayıpsız olarak teslim edilip edilmediğini kontrol edecek ve herhangi bir eksiklik bulması halinde, söz konusu eksikliği/ayıbı SATICI’ya bildirecektir. Bu takdirde ALICI, Ürün’deki ayıbın giderilmesi, Ürün’ün SATICI’nın imkanı olduğunda tekrar temini/gönderilmesi veya Sözleşme’den dönme haklarından birini kullanabilir. SATICI, ALICI’nın talebi doğrultusunda, Ürün’deki ayıbın giderilmesini veya Ürün’ün tekrar teminini/gönderilmesini 30(otuz) iş gün içinde gerçekleştiremezse, ALICI Sözleşme’den dönme hakkını kullanabilir.

Ürün’deki ayıbın giderilmesi veya Ürün’ün tekrar temin edilmesi/gönderilmesi, SATICI için büyük oranda güçlük yaratıyorsa, ALICI bu hakları kullanamaz.

ALICI, söz konusu Ürün’ün kendisine gönderilmesinden itibaren 7 (yedi) gün içinde, SATICI’ya herhangi bir ayıp/eksiklik bildiriminde bulunmazsa, Ürün’ün kendisine eksiksiz/ayıpsız olarak gönderildiğini kabul etmiş olacaktır.

MADDE 6- CAYMA HAKKI

6.1 SATICI, ALICI’nın hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin, Ürün’ü teslim aldığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde Ürün’ü SATICI’ya iade etmek şartıyla Sözleşme’den cayma hakkının var olduğunu, kabul, beyan ve taahhüt eder.

6.2. ALICI, iade edilecek Ürün’ün faturası, kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak, cayma hakkının kullanılmasından itibaren 10 (on) gün içinde Satıcının Anlaşmalı Kargo firması ile SATICI’ya iade edeceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

6.3 SATICI, ALICI’nın işbu Sözleşme’nin 6.1. numaralı maddesine göre cayma hakkını kullandığı tarihten itibaren 14 (on dört) gün içerisinde varsa Ürün’ün teslim masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri ALICI’ya tek seferde iade etmekle yükümlüdür.

6.4. ALICI’nın kredi kartı ile yaptığı ödemelerde, Ürün Bedeli, siparişin ALICI tarafından iptal edilmesinden sonra 14 (on dört) gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir. Bu tutarın bankaya iadesinden sonra ALICI hesaplarına yansıması banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, ALICI, olası gecikmeler için SATICI’nın herhangi bir şekilde müdahalede bulunmasının mümkün olamayacağını ve SATICI tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından ALICI hesabına yansıtılmasının ortalama 2 ila 3 haftayı bulabileceğini şimdiden kabul etmektedir. Kredi kartı ile taksitli / vadeli yapılan ödemelerde, bankanın ilgili uygulamaya ilişkin kuralları geçerli olacaktır ve iade de banka tarafından taksitli/vadeli olarak yapılabilecektir.

Cayma hakkını kullanan ALICI, ödemeyi kredi kartı ile ödeme dışında bir ödeme yöntemiyle gerçekleştirdiyse, bedel iadesinde ödeme yöntemini sağlayan aracı firmadan kaynaklanan nedenlerle gecikme olması halinde, bu gecikmeden SATICI’yı sorumlu tutulmaz.

6.5. ALICI’nın Ürün’ü süresi içerisinde iade etmesi cayma hakkının kullanılmasının ön koşulu olup, ALICI, Ürün’ü iade etmediği takdirde cayma hakkını kullanamayacaktır.

6.6 Cayma hakkının kullanılmasından doğan masraflar SATICI’ya aittir.

6.7. Alıcı, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15. maddesinde belirtilen ve aşağıda sayılan hallerde cayma hakkını kullanamayacağını bildiğini kabul, beyan ve taahhüt eder.

a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.

g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.

ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmeler.

h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

j) ilgili mevzuat uyarınca mesafeli satış kapsamı dışında kabul edilen diğer mal ve hizmetler.

MADDE 7- MÜCBİR SEBEP

SATICI'nın işbu yükümlülüğünü yerine getirmesini engelleyebilecek mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefetleri, ulaşımın kesilmesi, yangın, deprem, sel baskını gibi olağanüstü olaylar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içerisinde teslim edemez ise, bu tip durumlarda ALICI, SATICI'nın hiçbir sorumluluğu olmadığını, siparişin iptal edilmesini veya teslimat süresinin engelleyici durumunun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI’nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 gün içerisinde kendisine ödenir. (kredi kartı ile yapılan taksitli alışverişlerde ise kredi kartına iade için yukarıdaki prosedür ALICI tarafından kabul edilir) 

MADDE 8 - GİZLİLİK:

ALICI tarafından iş bu sözleşmede belirtilen bilgiler ile ödeme yapmak amacı ile SATICI’ya bildirdiği bilgiler SATICI tarafından 3. şahıslarla paylaşılmayacaktır. SATICI bu bilgileri sadece idari/ yasal zorunluluğun mevcudiyeti çerçevesinde açıklayabilecektir. Araştırma ehliyeti belgelenmiş her türlü adli soruşturma dahilinde SATICI kendisinden istenen bilgiyi elinde bulunduruyorsa ilgili makama sağlayabilir. Kredi Kartı bilgileri kesinlikle saklanmaz, Kredi Kartı bilgileri sadece tahsilat işlemi sırasında ilgili bankalara güvenli bir şekilde iletilerek provizyon alınması için kullanılır ve provizyon sonrası sistemden silinir. ALICI’ya ait e-posta adresi, posta adresi ve telefon gibi bilgiler yalnızca SATICI tarafından standart ürün teslim ve bilgilendirme prosedürleri için kullanılır. Bazı dönemlerde kampanya bilgileri, yeni ürünler hakkında bilgiler, promosyon bilgileri ALICI’ya onayı sonrasında gönderilebilir.

MADDE 9 - YETKİLİ MAHKEME:

İşbu sözleşmeden kaynaklanabilecek ihtilaflarda, Gümrük ve Ticaret Bakanlığınca her yıl Aralık ayında ilan edilen değere kadar ALICI’nın malı satın aldığı veya ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri; söz konusu değeri aşan ihtilaflar ile ilgili olarak ise ALICI’nın veya SATICI’nın yerleşim yerindeki Tüketici Mahkemeleri; bulunmayan yerlerde ALICI’nın veya SATICI’nın yerleşim yerindeki Asliye Hukuk Mahkemeleri yetkilidir.

MADDE 10 – YÜRÜRLÜK

İşbu Sözleşme’nin tüm maddeleri, ALICI ve SATICI tarafından okunmuş ve kabul edilmiş olup; işbu Sözleşme, ALICI tarafından elektronik ortamda onay verildiği tarih itibariyle yürürlüğe girmiştir.

Havale/EFT ödeme yöntemi ile yapılan ödemelerde, Sözleşme’nin yürürlüğe giriş anı, bedelin SATICI’ya ulaştığı andır. Sözleşme, ALICI tarafından elektronik ortamda onaylandıktan sonra, herhangi bir sebeple bedel SATICI’ya ulaşmazsa, Sözleşme hiç yürürlüğe girmemiş sayılır.

SATICI: İnoment Wellness İçecek ve Gıda San. Tic. A.Ş.

ALICI:

Tarih:

Kalite ve Gıda Güvenliği Politikası

İnoment Wellness’da gıda güvenliğini sağlamak, lezzet ve kalite parametrelerini korumak ve sürekli iyileştirilmek üzere Kalite ve Gıda Güvenliği Yönetim sistemi kurulmuştur. 


Kuruluşumuzda, BRCGS Food ve FSSC 22000 Standardının ön gereksinim koşulları olan ‘GMP-İyi Üretim Teknikleri ile ilgili tüm şartlar uygulanır ve gerekli noktalarda GMP ölçümleri yapılarak yeterlilikleri takip edilir.


Kalite ve Gıda Güvenliği Yönetim sistemimizde önceden belirlenen tüm potansiyel tehlikeler ve kritik kontrol noktaları; sıcaklık, zaman, görsel muayene kontrolleri yapılarak ve ölçümlerle izlenerek güvence altında tutulur.


Teknolojiyi takip ederek, güvenli, hijyenik ve kaliteli ürünleri zamanında ve ilk seferde doğru üreterek ulusal/uluslararası standartlara ve yasalara (otantisiteye), uygun bir sistem ile müşterilerimizi memnun etmek için müşteri odaklı çalışılır.


Kuruluşumuz, bünyesindeki personelin bilgi, beceri ve yetkinliklerinin artırılması amacıyla gerekli eğitimler planlanlar ve uygular.


Tüm çalışanlarımız Kalite ve Gıda Güvenliği Politikamızın uygulanmasında bizzat görev alır ve son ürünlerimizin politikamızla uyumlu olması amacı ile Yönetim ile çalışır. 


Kalite ve Gıda Güvenliği Sisteminin etkin bir şekilde uygulanması ve BRCGS Food Standardı gerekliliklerine uygunluğun sürdürülmesini sağlamak için gerekli olan insan ve finansal kaynakları sağlamaktadır.


Faaliyetlerimizi yerine getirirken çevre bilinci ile hareket ederiz. Tüm çalışanlarımıza karşı yasal yükümlülüklerimizi yerine getiririz. İşe alma, terfi ve tayinlerde ölçü olarak göreve uygunluk vasıflarını dikkate alır, çalışanlar arasında fırsat eşitliği yaratırız. Çalışanlarımıza ait özel bilgilere ve çalışanlarımızın özel yaşantısına müdahale etmez, çalışanlarımız hakkındaki her türlü bilgiyi saklı tutarız. Çalışanlarımızın iş ve kişisel gelişimini sağlayacak konularda eğitimler düzenleriz. Çalışanlarımıza yönelik uygulamalarda cinsiyet, yaş, etnik köken ve dini inanca yönelik ayrım yapmayız. Yasalar ve şartların gerektirdiği seviyede sağlıklı ve güvenli çalışma şartlarını oluşturur ve imkânlar nispetinde geliştirmeye çalışırız.


Ürettiğimiz tüm ürünlerin güvenli, kaliteli ve yasalara uygun olmasını sağlamayı taahhüt ederiz.

Yasal Koşullar: SSS
bottom of page